Weer thuis

16 januari 2019 - Sibculo, Nederland

We zijn weer thuis........ inmiddels een weekje en weer redelijk in het ritme.

De terugreis ging goed en zonder rare gebeurtenissen, wel ben ik drie keer gecontroleerd of mijn kleding/tas drugssporen bevatten...... Hmmmm zijn mijn pupillen soms een beetje groot? Nouja gelukkig mocht ik steeds weer snel verder. Allebei lekker een paar uur geslapen op het stuk van Singapore naar Amsterdam, dan duurt het iets minder lang. Om 06:45 zijn we geland en kunnen we iets later de koffers van de band halen en door de douane. Geen controle dit keer🤗.

op naar de kaart automaat van de NS, voor een enkeltje Almeloooooooo. We reizen lekker eerste klas en hebben heerlijk een stilet coupe voor onszelf.

Onderweg appen we buurman Jacob hoe laat we zullen aankomen en half elf zijn we in Almelo en als we buitenkomen komt Jacob net aanrijden. Twintig minuten later zijn we thuis.

In de trein hebben we besloten dat we dezelfde nog naar Limburg rijden om de boeven op te halen, want nu zitten we nog in de reisflow.......

Tegen half twee zijn we in Nederweert en Darah en Nanou hadden beiden snel door dat wij bij de poort stonden. Darah zette het op een joelen....., zo heerlijk. Haar kop stak ze door een raampje in de muur en niet veel later stonden ze om ons heen te springen. Wat een heerlijke verwelkoming 😍. De terugreis moeten we omrijden over Zwolle vanwege een dodelijk ongeval op de A1. Tegen 18:00 uuR ploffen we op de bank en de boeven snurken binnen no-time.

De volgende dag krijgen we nog een berichtje van de politie van Manggis, met daarin nogmaals heel veel dank voor onze steun aan de twee gezinnen in het dorp, heerlijk dat de hulp goed ontvangen is, dankbaar.

We hebben nog heerlijk een paar dagen om bij te trekken voor ik moet werken en die hebben we ook nodig om weer in ons nachtritme te komen.......

Voldaan kijken we terug op de heerlijke weken, waarin we prachtige ontmoetingen hadden, heerlijke wandelingen door de rijstvelden en bush gedaan en kunnen delen......... blije toetjes was ons motto en dat is veelvuldig gelukt..... Dankbaar dat we dit weer hebben kunnen doen en nu nagenieten met alle foto’s en herinneringen.

Jullie heel erg bedankt voor het sponsoren, het was fantastisch om weer zoveel blije snoetjes te kunnen toveren 🤗💛

Terima Kasih, liefZzzz Rob en Aletta

1. Anne:
    19 januari 2019
    Lieve Aletta en Rob, fijn dat jullie weer gezond thuis zijn aangekomen. Ik kan me voorstellen hoe dit voldane gevoel is. Maar super bedankt dat we met jullie mee mochten reizen in alle prachtige verhalen.
    Hier kun je nog lekker lang van nagenieten.
    Tot ziens, lieve groetjes uit Heino. Anne en Henk