Aletta Koster

907
Video’s:

Over mij

Sinds ons eerste bezoek aan Bali in 2010 werd ik gegrepen door de vriendelijkheid en gastvrijheid van de mensen, met name in het oosten en noorden van Bali. Na een bezoek aan een kleuterschooltje in Bugbug wist ik dat ik me wilde gaan inzetten voor de kleuterkids in de arme dorpje in Oost Bali. Op allerlei manieren zamel ik spullen en geld in. Spullen neem ik mee en met het geld koop ik ter plekke spullen die op dat moment nodig zijn, dit kan variëren van stenen voor een schoolpleintje, hardhouten speeltoestellen, schriften, boekjes, tandenborstels/tandpasta etc.

De de dankbaarheid en blijdschap die hierop volgt is onbetaalbaar........

Over mijn reis

Hallo allemaal, dit is de start van mijn reisverslag 2014 naar Bali...... Ook nu ga ik me weer inzetten voor de (kleuter)kids in Oost Bali. Ik zal hier weer verslag doen en foto's plaatsen van mijn reis.
Op dit moment ben ik, zoals veel van jullie al wel weten al met diverse akties bezig om geld en spullen in te zamelen..... Met het geld ga ik diverse projecten ondersteunen, ik haak daarbij aan bij twee stichtingen die gerund worden door Nederlanders, die grotendeels op Bali wonen......
Dit jaar zal ik ook het schooltje in Bugbug gaan bezoeken, welke we in 2012 gesponsord hebben, mede dankzij jullie.
Ook dit jaar neem ik vanuit Nederland weer een weekendtas vol gevulde etuis mee en krijg ik van een opticien brillen mee voor de stichting 'brillen voor Bali'. Deze brillen worden door een Nederlandse opticien aangemeten bij de kinderen.
Mocht u me willen sponsoren, stuur me dan even een berichtje....

Bezochte landen

Ik heb 4 landen (2%) bezocht:

Indonesië, Nederland, Singapore, Verenigde Staten.