Een nieuwe reis in het verschiet voorjaar 2017

31 december 2016 - Sibculo, Nederland

Welkom op mijn reisblog! Ik ga dit blog (weer) gebruiken om iedereen, die daar interesse in heeft, op de hoogte te houden van mijn/onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst (zie de link aan de rechterkant) en vul je mailadres in!

Ook deze keer ga ik me weer inzetten voor de (kleuter)kids in Oost Bali.  Op dit moment ben ik, zoals veel van jullie al wel weten al met diverse akties bezig om geld en spullen in te zamelen..... Met het geld ga ik scholen sponsoren op allerlei manieren.

Ik ga weer op pad naar kleine dorpjes en kijk ter plekke wat er nodig is op de school. Dit kunnen schoolspullen zijn, maar ook meubilair of speeltoestellen. Mogelijkheden zijn ook afhankelijk van het bedrag wat ik bij elkaar krijg…….

Ook dit jaar neem ik vanuit Nederland weer een (1) weekendtas vol gevulde etuis mee en andere spullen mee. De overage spulletje koop ik ter plekke, dat scheelt sjouwen, maar ik sponsor daarmee ook de locale detailhandel en daarna dus de schooltjes…….

Mocht u me willen sponsoren, stuur me dan even een berichtje....