Voorbereidingen........

24 februari 2017 - Sibculo, Nederland

De voorbereidingen voor onze reis zijn in volle gang.......... alhoewel ik sinds gisteren even weer pas op de plaats moest maken vanwege een ontsteking in mijn geopereerde knie...... Maar op dit moment liggen er zo'n 70 etuis al gevuld met potloden, pen, gum etc klaar. Ook een aantal voetbal shirts gaan mee, zullen de jongens blij mee zijn. Verder gaan er heel veel loom armbandjes mee. Diverse mensen hebben armbandjes gemaakt (SUPER) en ik denk dat dat er wel zo'n 600 zullen zijn...... Die kunnen ook mooi in mijn rugzak waarmee ik dagelijks op pad ga, lekker licht, neemt niet veel ruimte in en gegarandeerd een smile als je ze uitdeelt........ Die smile's ik ga er zelf van glimlachen, die zijn betoverend en vooral onbetaalbaar!! Ohw en ballonnen, veel ballonnen ook, want ook die vinden de kids zooooooooo leuk om te krijgen en voetballen kun je er ook goed mee :-) De meeste souvenirs liggen ook al klaar, edammer kaas en stroopwafels waren het verzoek, haha...... Inmiddels met de veilingen en loterij al een paar honderd euro binnen gehaald, geweldig!! Ik ga ik in de kleine dorpjes weer schooltjes bezoeken en ter plekke kijken wat er nodig is, dit kan variëren van schoolspulletjes tot kasten, speelgoed etc. Ook heb ik al afgesproken met onze taxidriver dat we naar het weeshuis in Amlapura gaan. Tirta's vrouw kookt daar een paar keer per week en ik wil het daar ook graag zien. We hebben afgesproken dat ik niet specifiek iets meeneem voor de kids daar, maar dat we met alle kids (28 geloof ik) naar de winkel gaan en ze zelf iets uit morgen zoeken. Uhm dat wordt een hilarische boel denk ik, nu al zin in...........

1. Corinne:
    Ga jullie volgen
  2. Wilna:
    24 februari 2017
    Heel veel plezier alvast voor jullie en al die kinderen die je daar gaat verblijden met al die leuke spulletjes. Genieten.
  3. Ina (en Albert):
    24 februari 2017
    Voorpret is vaak al mooi, maar je zult het daar gigantisch naar je zin hebben.
    Alvast een hele fijne periode ver van huis.
  4. Marieke Gerrits:
    24 februari 2017
    Voorbereidingen treffen is nu het leukst,straks alles uitvoeren ..nog leuker. Heel veel plezier!
  5. Anke:
    25 februari 2017
    Leuk hè, die voorbereidingen en voorpret. Die ballonnen is trouwens een goed idee. De kwaliteit op Bali is droef. Heel sneu voor de kinders als hun mooie ballon al na een uurtje begint te krimpen. Schriften kosten hier 15.000 (ongeveer een euro per pak van 10). Een beetje leuk etui betaal je al gauw 2 euro voor, dat is 6 maaltijden. Goed bezig dus, heel veel succes met de acties.
  6. Ria:
    25 februari 2017
    Komt vast goed , eerst ook goed op jezelf passen.
  7. Gerrit van Faassen:
    26 februari 2017
    Banjak anak anak di Bali . Leer een paar woordjes Bahasa Indonesia. En je raakt de kindertjes niet meer kwijt.
  8. Dre:
    27 februari 2017
    Gelukkig spreek je best goed Bahasa. Wanneer vertrek je precies? Hopelijk kunnen mijn 11 tandenborstels nog mee....
  9. Dre:
    27 februari 2017
    Gelukkig spreek je best goed Bahasa Indonesia.....wanneer vertrek je precies? Ik hoop dat mijn tandenborstels nog mee kunnen.
  10. Gerrit van Faassen:
    5 maart 2017
    Bij het V.O.C. in Hardenberg zijn 2 personen met de zelfde naam. Om niet in de war te raken spreekt men daar van senior en junior.
  11. Alet:
    6 maart 2017
    Dre, als het goed is worden de tandenborstels donderdag bij je opgehaald ...... Gerrit sr, elk jaar komen er wat meer woordjes bij en ooit hoop ik er zelfs een echt gesprekje mee te kunnen voeren......
    We vertrekken 3 april
  12. Gerrit van Faassen:
    16 maart 2017
    Ibu Aletta en bapak Rob. Succes met de voorbereiding. Dat gaat goed. Geniet ook daar van. Die kindertjes zingen nu al: Vol verwachting klopt ons hart en zien vast al naar jullie uit. Selamat Jalan gewenst en een super tijd op het mooie Bali. Mooi dat we jullie kunnen volgen door het reisverslag. Gezond weer komen. Gerrit en Marrie.