Inpakken.......

26 maart 2017 - Sibculo, Nederland

Vandaag aan het inpakken geweest........... De grote weekendtas zit helemaal vol met ongeveer 90 gevulde etuis, ballonnen, fluoriserende armbandjes, stuiterballen, voetbalkleren en ik vergeet vast nog wat........ Ongeveer 25 etuis zijn handgemaakt door Diny en Jennie (vrijwilligers VOC Vechtdal). Zo ontzetten leuk/lief, allerlei kleuren en met een leuke applicatie erop, dames super bedankt!!

Onze koffers zijn ook zo goed als ingepakt, aankomende week nog wat laatste dingetjes. Altijd bang te weinig bij ons te hebben, maar altijd blijkt dat het ruim genoeg was. Dit jaar wat minder kleding ingepakt, maar daarvoor in de plaats de souvenirs voor onze kennissen (2 hele edammers met kaasschaaf, wat holland spul, snoepjes en kinderkleding). Maar 2 koffers en een weekendtas, daar houden we het bij, heb nog spullen genoeg, maar ergens moet je een grens trekken........ :-)

Volgende week zondag brengen we Darah naar de fokker in Limburg, kan ze elke dag ravotten en kroelen met de honden daar (bloedhonden en bassets). Maandag middag brengt onze buurman ons naar het station in Almelo en pakken we de trein naar Schiphol. Daar hebben we een hotel geboekt en dinsdagmorgen gaan we op tijd inchecken en door de douane en dan zoeken we daar een rustig plekje op om te ontbijten en te wachten tot we kunnen boarden.

We zijn heel benieuwd naar de stoelen in het vliegtuig, als het goed is ruimer en benen volledig ondersteund, jullie horen het later.........

1. Jacomijn Heupink:
    26 maart 2017
    Lekker hoor!! Het komt alweer dichterbij. Succes verder met de voorbereiding! Groetjes uit Haifa, Israël :)
  2. Anke:
    26 maart 2017
    Gaat helemaal goed zo. Met wie vliegen jullie? Die ruimere stoelen met beensteun spreekt me wel aan. Zo wordt vliegen een genoegen...
  3. Alet:
    26 maart 2017
    Jakomijn, dank je wel......... Bevalt het een beetje in Israel?
    Anke, we vliegen met SQ, premium economy, als het goed is zijn de benen helemaal ondersteund en maar 36 stoelen in dat deel van de cabine....... We zijn heel benieuwd, je hoort het van ons :-)
  4. Marieke Gerrits:
    26 maart 2017
    Wat een heerlijk vooruitzicht ! Alvast veel plezier en heel benieuwd naar alles! Succes
  5. Willeke Roele:
    26 maart 2017
    Mooie reis toegewenst en veel plezier natuurlijk.
    Ik ga jullie blog met plezier volgen.
  6. BeT:
    26 maart 2017
    Wij volgen jullie op jullie mooie reis en goede doelen . Verder wensen wij jullie een goede reis en een behouden aankomst
  7. Ria:
    28 maart 2017
    Geniet van alles en goede reis. Zorg goed voor elkaar :))
  8. Jennie:
    1 april 2017
    Een goede reis en een prima verblijf toegewenst voor jullie beiden.Eerst nog veel sterkte om jullie hondje achter te laten in Limburg. Dat doet pijn. Maak er een grandiose trip van en kom veilig weer naar huis.
    We denken aan jullie .Liefs vanuit Twist ,Jennie, Lizzie en Evert
  9. Ina (en Albert):
    3 april 2017
    Rob en Aletta.
    Ik wens jullie heel veel plezier. Goede vlucht erheen en geniet elke dag die je daar mag beleven. In gedachten ben ik bij jullie en hoop dat jullie weer veilig bij ons mogen terug komen.
    Hartelijke groet, Ina.