Voorbereidingen

21 mei 2018 - Sibculo, Nederland

De tickets en huisjes zijn al geboekt, omdat we wisten waar we heen wilden, was het een kwestie van mailen of ze plek hadden en dat hadden ze alledrie....... We beginnen in Candidasa, bij Pondok Bambu, daarna gaan we naar Lovina (Noorden) en verblijven we bij Sawa Lovina (zijn we een paar jaar geleden ook geweest), we sluiten deze keer af bij villa Diam net buiten Amlapura (en hier zijn we ook met de jaarwisseling). Allemaal lokatie waar we al eens geweest zijn en wat voor meer rust ook bij Rob zorgt, ook als ik eens een dagje alleen op pad ga. Belangrijk dat Rob zich dan ook thuis en op zijn gemak voelt.........

Hier thuis begonnen met de loterij en facebook veiling en de eerste lootjes zijn alweer verkocht en ook al enkele donaties binnen gekregen, zo lief :-). Dit jaar neem ik geen extra koffer met spulletjes mee, ik ga alles daar kopen, dubbel winst, voor ons veel minder sjouwen en ik steun de economie daar ter plekke! De eerste paar honderd euro heb ik alvast weer (want ik had nog 137 euro over van de vorige keer en nu alweer diverse lootjes verkocht en de donaties).

Ook voor de honden is hun hotel al geboekt :-), ze gaan naar Limburg, naar de fokker waar Darah vandaan komt. Het is een eind rijden, maar daar kunnen ze naar hartelust spelen en rennen en ze slapen gezellig met elkaar in de keuken....... Vorig jaar veel loomarmbandjes gemaakt en daar waren de kinderen dol op. Daar heb ik nog een heleboel elastiekjes van en ik ben alweer druk begonnen met armbandjes maken (want die zijn lekker licht en kunnen gewoon makkelijk bij in de koffer). Denk dat ik afgelopen week alweer zo'n 80 armbandjes gemaakt heb. Ik heb nog tot december, dus dat worden weer happy snoetjes.........

Donald (een van de taxi chauffeurs), Nonok (die bij Amarta Beach Bungalows werkt) en Rama (de bruidegom die ik het eerste jaar ontmoete in de kampong) waren allemaal al weer erg blij dat we komen en oha een aantal kids van het weeshuis weten het inmiddels ook al en vragen al of we weer komen :-). Dit jaar maar eens kijken of ik wat bh-tjes mee kan nemen vanuit hier bij de zeeman ofzo, want die zijn daar heel duur en de meiden in het weeshuis willen ze erg graag........ Ik ga weer even verder armbandjes maken, tot later