afsluiting van onze reis....

25 november 2014 - Singapore, Singapore

Inmiddels zijn we een paar dagen thuis, maar ik wil toch nog even afsluiten met onze dagen in Singapore..... Zoals ik eerder al schreef hebben we een heerlijke wandeling gemaakt, door het park en langs het water, met prachtig zicht op de sky-line van Singapore...... Verder vooral bij Marcus en YY thuis gebleven, omdat het teveel energie kost en we een lange vlucht voor de boeg hadden..... Maar het leuke hiervan was dat we echt leuk/goed/veel met elkaar hebben kunnen praten. Wat een klik hadden we met elkaar, erg leuk. Alissa vond het ook erg leuk dat we er waren, had er erg naar uitgekeken (Alissa is nu 10). Ze had een welkom tekening gemaakt op onze slaapkamerdeur, zo lief en ze wilde ons van alles laten zien en doen. Dat doet ze alleen als ze je heel leuk vind zei Marcus, anders wordt ze heel stil..... Nou stil was ze niet hoor, haha, heel leuk, allerlei spelletjes gedaan en origami vouwen, moesten wij haar nadoen, nou geloof me, zelf de eenvoudige dingen vallen niet mee....
YY was veel in de keuken bezig en heeft overheerlijk Japans voor ons gekookt, heerlijk om weer nieuwe dingen te proeven. Goede kokkin is ze hoor!!
Wel jammer dat mijn maag zo dwars ligt, daardoor wel wat minder van het eten kunnen genieten. Vrijdagavond hebben Marcus en YY ons naar het vliegveld gebracht, Alissa was erg verdrietig dat we weer moesten gaan. En op het vliegveld had ik het er ook even moeilijk mee om afscheid van Marcus en YY te nemen. We hadden wel lekker drie stoelen voor ons tweetjes, dus konden lekker overdwars wat slapen. Nu een paar dagen thuis en gister naar de huisarts geweest, heb inderdaad een ontsteking aan mijn maag, nieuwe medicijnen en hopen dat die snel werken. Ben koortsig en moe, lig s avonds tussen 19:00/19:30 op bed, maar hopelijk zal dat ook snel beter worden. En hopelijk wordt ook snel mijn continue hoofdpijn snel minder, ook daar nu wat anders voor, komt vooral uit mijn nek, die is helemaal verhard (ja, mis de masseuses nu al.....).
Maar onze reis was een heerlijke reis, waar Rob en ik heel veel tijd voor onszelf hebben genomen en de kleuterschool projecten (deze zullen nog een vervolg krijgen, in overleg met Anke). Een reis waarin we ook tot conclusies/beslissingen zijn gekomen, maar vooral hebben genoten van elkaar en de plekken waar we zaten.......