Voorbereiden.......

9 september 2014 - Sibculo, Nederland

Op de zolder heb ik weer een heleboel dozen om me heen liggen...... Etuis, pennen, potloden, gummetjes, stiften, etc....... 20 etuis voor de kinderen op het schooltje in Ngis, waar we vorige keer het schoolpleintje hebben laten bestraten en hardhouten speeltoestellen hebben laten maken/plaatsen. 14 etuis voor de kinderen van de stichting Jembatan Senang in Candidasa. Hier komen kinderen met een verstandelijke beperking, ze krijgen zwemles, creatieve bezigheden etc. Ik hoop ze dit jaar te kunnen bezoeken..... En verder heb ik nog ongeveer 50 etuis gevuld en ga ik daar tp overleggen naar welk schooltjes we gaan..... Een grote weekendtas is nu vol, buiten de etuis zitten er ook puzzeltjes in, denk dat de kids daar ook wel heel blij van zullen gaan worden. En kindertandenborstels en tandpasta. Al deze spullen die ik meeneem heb ik gekregen van allemaal lieve mensen om me heen..... Van het geld wat ik bij elkaar heb uit donaties en de loterij/veiling akties, koop ik daar tere plaatse spulletjes. Ik weet dat er voor één schooltje iig twee kasten nodig zijn.... Knuffelbeertjes zitten ook al in de tas, van die leuke kleine, voordeel is dat ik er dus veel mee kan nemen en veel smile's kan toveren....., want die smile's...... die zijn onbetaalbaar!! Van Singapore Airlines mogen we weer extra kilo's meenemen, super is dat...... En zo ligt er ook al een stapel nieuwe t-shirtjes klaar. Ja ik weet zeker, aan het totaal gewicht komen we wel, haha..... Maar op de terugweg zijn we een stuk lichter

1. Bob Tiny.:
    9 september 2014
    Heel leuk Alet ,kunnen we tenminste met jullie meeleven
  2. Anke:
    10 september 2014
    Leuk, dan kunnen we vanuit het herfstige Nederland meegenieten!
  3. Esther:
    19 september 2014
    Heey dinnie, ik wil jullie avontuur niet missen. Super om te lezen. Trots op je en wat jullie doen. XXX
  4. Jacomijn:
    19 september 2014
    Leuk hoor!!
    Kan ik me inschrijven of deel je nieuwe blogs op Facebook?