Dagje Amarta beach bungalows

13 april 2017 - Candidasa, Indonesië

Vanmorgen lekker rustig wakker geworden (doen we overigens elke morgen wel) en weer heerlijk ontbeten met nasi goreng en fruit salade. We hebben nog geen enkel ander ontbijt gehad, bevalt erg goed zo.

Om een uur of elf Nonok gebeld en gevraagd of hij aan het werk was vandaag, hij werkt bij Amarta beach bungalows en daar gaan we altijd de laatste week van onze vakantie heen. Hij was aan het werk en wilde ons wel ophalen. Wij snel snorkelspul voor Rob in de tas en naar voren gelopen, wij uitkijken naar twee brommers waarmee we opgehaald zouden worden, maar niets. Krijg ik een berichtje waar we toch zijn? Wij " aan de weg", komt niet veel later Nonok er in een auto aan en stond hij bij het verkeerde onderkomen. Super om Nonok weer te zien, is zo enthousiast en wil graag Engels met je teuten en grapjes maken. Heerlijk ook om weer naar Amarta te rijden, dat is toch wel echt een rustplekken voor ons, alleen het weggetje er naar toe al. Ook daar was het een en ander veranderd, een paar restaurants en een paar winkeltjes in lege panden gekomen, goede zaak, alhoewel voor Amarta wat meer concurrentie, maar dat is misschien ook wel goed. Amarta zag er goed verzorgd uit, tuin lag er mooi bij en veel dingen opgeknapt. We waren nog geen 20 seconden uit de auto, zegt 1 van de mannen "your friend made reservation for augustus". Daarmee bedoelde hij Judith en Patrick die daar in augustus een paar dagen zullen verblijven met zoon Lucas. Geweldig die dingen. Ik een foto op Facebook geplaatst, dat we happy zijn om weer bij Amarta te zijn, nog geen minuut later een berichtje van Rama, een van de taxi chauffeurs die achte Amarta in de Kampong woont. Of we nu bij Amarta zijn en niet veel later ook een weerzien met Rama, leuk leuk. Hij heeft ons gelijk uitgenodigd om, als we er straks logeren bij hem thuis te komen, gaan we zeker doen.

Rob is gaan snorkelen, zee was wel redelijk ruw en helaas daardoor het water nogal troebel, maar toch de nodige visjes en koraal gezien. Ik ben in het zwembad gebleven en kon zo mooi naar Rob kijken, omdat het een infinity pool is (loopt over in de zee).

Eind van de middag heeft Rama ons weer naar huis gebracht, samen met Sonja en Sarah die ook even waren komen kijken hoe Amarta eruit ziet, ze waren er ook weg van. Vanavond is Donald nog even bij ons geweest, nouja, even, als Donald komt, dan zijn we zo een paar uur verder, gezelligheid. Hij had ook de foto's meegenomen van de ceremonie en van de herdenking van Ketut gisteren, zaten erg mooie foto's bij. Laten we zeggen dat Donald ongeveer net zo fotogekkies is als wij, het aantal foto's is dus ook op slag weer met een paar honderd foto's gegroeid.

Een heerlijke relaxte dag en voor nu selamat Tidur (slaap lekker)

1. Bert van Daatselaar:
    13 april 2017
    Jullie genieten er goed van!! Ga zo door
  2. Erwin:
    13 april 2017
    Leuk om jullie op deze manier te volgen! Prachtige verhalen!
  3. Ina (en Albert):
    13 april 2017
    Wat fijn om te lezen dat jullie ervan genieten. De kleding staat jullie goed.
    Groetjes Ina
  4. Ju:
    14 april 2017
    Mooi mooi!! Inspecteer 'onze' kamer maar vast
    Veel plezier nog!!
  5. Gracia:
    15 april 2017
    De kleding staat jullie inderdaad heel mooi, niet meer uitdoen! Ik sluit mij aan bij Erwin, wat een prachtige verhalen!
  6. Gerrit van Faassen:
    16 april 2017
    Wij hadden in 1995 in Kali Buk-Buk een machtig mooi hotel aan het strand'en hebben daar een week lang genoten. Jullie foto`s roepen herinneringen op. Selamat Jalan en veel plezier met de lokale bevolking. Gerrit sr.
  7. Gaby:
    17 april 2017