Even bijkomen.......

19 oktober 2014 - Candidasa, Indonesië

Hallo allemaal, gistermiddag om een uur of één aangekomen bij ons huisje...... De vlucht is goed gegaan, zonder vertragingen, dus dat was heerlijk....... Niet echt kunnen slapen aan boord, blijft toch een soort van standje hopeloos...... Wel de nodige turbulentie gehad, niet echt funny, maarja weinig aan te doen. Ik merk dat ik deze keer veel meer moe ben na de reis als de vorige keren, maar daar hebben we vannacht en vandaag goed aan gewerkt en flink geslapen en zoals ze hier zeggen ' pelan pelan'...... Gisteravond erg gezellig met een aantal zitten kletsen en vandaag lekker bij het zwembad. De eerste heerlijkheden ook alweer op natuurlijk en dat smaakt letterlijk naar meer......... Vanmorgen allebei ontbeten (alhoewel het bijna lunch was ) met rijst/nasi goreng.......

Vandaag ook contacten gelegd voor schoolbezoeken en dat zullen we morgen wel horen denk ik. Vanavond spreek ik ook als het goed is iemand om het schooltje in Ngis te gaan bezoeken (waar we vorig jaar het schoolplein hebben laten bestraten en speeltoestellen hebben neergezet).

Jullie gaan het horen...... en ik zal even een paar foto's van vandaag plaatsen.