Alles zit erin....

10 oktober 2014 - Sibculo, Nederland

Alles zit erin, in de koffers wel te verstaan..... Twee koffers en een hele grote weekendtas en een rugtas voor allebei.... Brillen, etuis met vulling, kleding, driekleurstiften, knuffelsleutelhangers, ballonnen en ik vergeet vast nog wat spullen.... De koffers en tassen gewogen en ook nog binnen de gewichtslimiet gebleven....

Vandaag ook de donatiemeter opgeteld. Dankzij vele donaties, loten verkoop en veilingitems heb ik een geweldig bedrag om ter plekke te besteden voor de kids op de kleutschooltjes..... Het bedrag op dit moment is namelijk € 1400,00 euro, super super!! Daar kunnen we een boel mooie dingen mee doen, wat ik natuurlijk hier zal laten zien.

Iedereen die hieraan heeft bijgedragen, ontzettend bedankt..... Namens de kids Terima Kasih.

Wij gaan langzaamaan alles verder gereedmaken voor vertrek, over een week zitten we in de lucht....... Groetjes allemaal

1. Hetty:
    10 oktober 2014
    Jullie zijn mooi op tijd met pakken! Fijn dat je zo'n mooi bedrag bij elkaar hebt gekregen meis ! Kun je vast veel goede dingen mee doen :)
    Liefs het x
  2. Annerieke:
    10 oktober 2014
    Lieve schatten...

Wij wensen jullie heel veel plezier en ervaringen toe daar zo en dat jullie die lieve kinders daar heel blij gaan maken. Respect voor jullie beiden dat jullie dit maar keer op keer weer op nieuw realiseren...

Liefs Ar en Stiek.... en een hele dikke lebber van Jaar...
  3. Jan De Vries:
    11 oktober 2014
    Top, ben blij je gisteren nog even gesproken te hebben. Een hele fijne vakantie en wat zullen die anak blij zijn!!
  4. Anita en Henri:
    Het aftellen is begonnen...Heel veel plezier daar en de kinderen zullen blij zijn met al die spullen. We zijn nieuwsgierig naar jullie avonturen!
    Groetjes, Henri en Anita
  5. Alet:
    11 oktober 2014
    Dank jullie wel en het gaat vast en zeker lukken om heel veel anak anak blij te maken